Gör dig fri från dina osäkerheter

Gör dig fri. Gör dig fri från dina räddslor och dina osäkerheter. Släpp loss riktigt ordentligt och känn kännslan av att vara fri. Bry dig inte om vad andra tycker om dig utan låt bara gå med full fart. Det är inte så stor skillnad hur du gör det, huvudsaken är att du gör dig fri från dina osäkerheter och kör på med kanon fart. Nu kanske tänker du att hmm njaa, vad menar hon riktigt? Det jag menar är att ta en dag då du bestämmer att idag ska jag vara fri och känna mig bra. Jag ska visa till hela världen att jag för guds skull är en människa som är fri och gör precis vad jag vill utan att bry mig vad folk tänker om mig. En dag då du är dig själv.
Jag har provat det där. Och tro mig, det fungerade! Jag kännde mig så fri, underbar, öppen, cool, snäll, rolig, självsäker och ja allting! 
Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Khangkheng´s ♥

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg, där du kan

vinna en ny header till din blogg.

Kika in vetja!

Kram / Khangkheng´s

2011-01-17 @ 21:14:31
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0